8 نکته قابل اجرا در توییتر
8 نکته قابل اجرا در توییتر
پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت 13:40 | بازدید : 178 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

8 نکته قابل اجرا در توییتر

بر اساس آمارها، 66 درصد از برندهایی که بیشتر از 100 کارمند دارند، برای بازاریابی از پلتفرم توییتر استفاده می‏ کنند. توییتر یک پلتفرم بسیار قوی و مهم برای بازاریابی است که به بازاریابان اجازه می‏دهد تا تجارتتان را به شکل موثری بازاریابی کنند. این پلتفرم اجتماعی شما را قادر می‏ سازد تا با دیگر تجارت‏ها هم ارتباط برقرار کنید و با استفاده از آن می‏ توانید برندتان را با نوشتن توییت‏های مرتبط با آن، تبلیغ کنید. اگرچه، در این باره باید یک نکته را درنظر داشته باشید و آن هم این است که متوسط زمانی که شما می‏ توانید از یک توییت مناسب مرتبط با برندتان استفاده نمایید، چیزی حدود 18 دقیقه است. این زمان کمتر از یک چهارم زمانی است که برای پست‏های فیسبوک وجود دارد. بنابراین اینکه با استفاده از توییتر بتوانید کارتان را پیش ببرید و بتوانید با استفاده از توییتر به بازاریابی بپردازید، ممکن است کار چالش برانگیزی باشد.

یکی از مهم ترین نکته‏ هایی که به هنگام پست کردن توییت‏های مختلف باید درنظر داشته باشید این است که "استمرار" در توییت کردن، یکی از مهم ترین پارامترهایی است که می‏تواند منجر شود که مشتریان بیشتری جلب کارتان شوند. بنابراین برای این که تعداد زیادی از مشتریان را جلب خودتان کنید، نباید هر از چندگاهی پست‏های توییتری قرار دهید و باید مرتبا این کار را ادامه دهید. ولی نکته این جاست که گذاشتن توییت‏های پی در پی و پیوسته در صورتی که نتوانید به گونه ای موثر، توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید، کاری مشکل ساز می‏ شود. به همین دلیل است که برای این که در توییتر به جلب مشتری بپردازید؛ نیاز به این دارید که از استراتژی‏های لازم برای این کار استفاده کنید. در ادامه 8 تا از این استراتژی‏ها را معرفی می‏ کنیم که به شما کمک می‏ کنند تا کار بازاریابی با استفاده از توییتر را بهتر انجام دهید:

1) از نظرات دیگر بازاریابانی که در توییتر بازاریابی می‏کنند استفاده کنید

بر اساس نظرسنجی‏ ها، 67 درصد از تمام بازاریابان برای بازاریابی از توییتر هم استفاده می‏ کنند. سعی کنید به آن‏ها ملحق شوید. با آن‏ها ارتباط برقرار کنید و به آن چه که به عنوان توصیه و راهنمایی به شما می‏گویند توجه کنید و سعی کنید به توصیه‏ هایی که آن‏ها درباره بازاریابی با استفاده از توییتر می ‏دهند، عمل کنید. توصیه‏ هایی که آن‏ها به شما در این رابطه می‏ کنند می‏ تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی قوی را برای تجارتتان ایجاد کنید. فراموش نکنید که مشورت کردن یکی از کارهایی است که می‏تواند به شما کمک زیادی بکند

2) از تصاویر عنوانی و تصاویر پروفایل استفاده کنید

استفاده کردن از تصاویر می‏تواند به شما کمک کند تا اکانت جذاب تری داشته باشید که به یاد آوردن آن آسان تر باشد. وقتی که از تصاویر جذاب و زیبا استفاده می‏کنید، کاربران علاقه بیشتری خواهند داشت تا اکانت شما را مورد جستجو قرار دهند و حتی شما را تگ کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که اکانت‏هایی که در توییتر بازاریابی می‏کرده اند تصویر پروفایل (که تصویر لوگوی شرکت می‏باشد) ساده تر و قابل تشخیص تری داشتند، تعداد فالوورهای بیشتری پیدا کرده اند چون در این صورت افراد بیشتر با برند شما ارتباط برقرار می‏کنند و بنابراین احتمال این که جذب شما شوند بیشتر می‏شود. در صورتی که محتوای خوبی داشته باشید ولی از تصویر مناسبی برای پروفایل استفاده ننمایید؛ ممکن است تعداد مشتریانتان کم شود.

3) برای تبلیغ کردن برندتان، یک بیو (Bio) ی جالب بنویسید

شما تنها 160 کاراکتر در اختیار دارید تا کاری کنید که بیویتان مناسب باشد. بنابراین سعی کنید از این کاراکتر‏ها استفاده کنید تا یک بیویی بنویسید که برای پول درآوردن شرکتتان به شما کمک کند. برای این که بدانید که نوشتن یک بیوی مناسب چگونه است؛ می‏ توانید از راهنمایی‏ های مختلفی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. ولی در کل می ‏توانید این موارد را درنظر بگیرید:

- بیوی شما باید دقیق باشد

- این که آن چه که برندتان دارد و بدست آورده است را کمی به رخ بکشید؛ اشکالی ندارد

- سعی کنید با مخاطبین خاص خودتان سخن بگویید

- برای این که اکانتتان به آسانی توسط موتورهای جستجوگر قابل شناسایی باشد سعی کنید از هشتگ استفاده کنید

- سعی کنید به هنگام نوشتن بیویتان، کمی شوخ طبعی نیز به خرج دهید

4) هر چند وقت یک بار توییت بزنید و سعی کنید توییت ‏ها را در ساعات پیک بزنید

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است؛ 92 درصد از شرکت‏های که از پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر برای بازاریابی استفاده می ‏کنند، بیشتر از یک بار در روز توییت می‏زده اند و 45 درصد از این کمپانی‏ها بین 2 تا 5 بار در روز توییت می‏ زده اند و 19 درصد از آن‏ها حتی بیشتر از 6 بار (بین 6 تا 10 بار در روز) توییت می‏ زده اند.

بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که در سال‏های اخیر، کاربران زیادی وجود دارند که در شبکه ‏های اجتماعی اکتیو می ‏باشند و شما برای این که بتوانید در چنین جوی به بازاریابی بپردازید، نیاز دارید تا به مقدار زیادی توییت بزنید. همچنین بهتر است که توییت‏ها را در اواخر هفته و در زمانی که مخاطبین زیاد هستند بزنید.

5) سعی کنید از تعداد کمتری هشتگ استفاده کنید

بر اساس آمارها، توییت‏هایی که در آنها از یک یا نهایتا دو هشتگ استفاده می‏ شود نسبت به توییت‏هایی که تعداد بیشتری هشتگ در آنها استفاده می‏ شود، تعداد بازدیدکنندگان بیشتری دارند. ولی هرچقدر که تعداد هشتگ‏ها را بیشتر کنید، میزان بازدید از توییت‏ها کمتر می‏ شود. استفاده از هشتگ ‏های اضافی منجر می ‏شود که میزان بازدیدکنندگان توییتر به میزان 17 درصد کاهش داشته باشد. ‏بنابراین این نکته را درنظر داشته باشید که از تعداد زیاد هشتگ‏ها استفاده نکنید چون استفاده کردن از تعداد زیاد هشتگ‏ها ممکن است نتیجه عکس دهد و منجر شود که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از اکانت توییتر شما بازدید می ‏کنند به شکل قابل توجهی نسبت به زمانی که از هشتگ کمتر استفاده کرده اید؛ کاهش بیابد.

6) ریتوییت‏های خودتان را با اضافه کردن تصاویری به توییت‏هایتان باکیفیت تر کنید

تحقیقات ثابت کرده است که 85.4 درصد از کاربران توییتر اعتقاد دارند که اکانت‏هایی که مربوط به تجارت‏های مختلف بودند؛ به آن‏ها کمک کرده اند تا تجارت‏های جدیدی را پیدا کنند. بنابراین استفاده کردن از توییتر یکی از مهم ترین کارهایی است که می‏توان برای جلب هرچه بیشتر مشتریان برای شرکتتان انجام دهید. بنابراین وقتی که سعی می‏ کنید ریتوییت کنید و یا توییت‏های جدیدی بگذارید؛ می‏توانید با اضافه کردن تصاویر زیبا و باکیفیت در این وب سایت کاری کنید که میزان بازدیدکنندگان از اکانتتان بیشتر شود و به این شیوه می‏توانید کاری کنید که اکانتتان جذاب تر شود و افراد بیشتری به آن تمایل داشته باشند. در صورتی که پست‏های مناسبی برای توییت کردن انتخاب کنید می‏توانید امیدوار باشید که مشتریان بیشتری جلب کنید.

7) برای جلب نظر بیشتر مشتریان از ویدیو استفاده کنید

استفاده از تصاویر در مقایسه با استفاده از متن‏های بدون تصویر، منجر به جلب مشتریان بیشتری می‏شوند. این در حالی است که در صورتی که از ویدیو استفاده کنید؛ تعداد افرادی که جلب کارتان می‏شوند حتی از آن هم بیشتر می‏شوند. بنابراین سعی کنید تا برای این که تعداد مشتریان بیشتری را جلب کنید از ویدیو استفاده کنید. تحقیقات نشان داده اند که امروزه میلیون‏ها کاربر در سراسر جهان از ویدیوهای توییتر استفاده می‏کنند بنابراین استفاده از روش تولید ویدیو هم می‏تواند کاری به صرفه باشد.

وقتی که شما در اکانت‏های توییترتان ویدیو به اشتراک می‏گذارید؛ می‏توانید از این روش استفاده کنید تا با مخاطبینتان تماس بهتری داشته باشید. همچنین به اشتراک گذاشتن ویدیوها می‏تواند به شما کمک کند تا بتوانید رویدادهایی را که در آینده ممکن است در شرکتتان اتفاق بیفتند را به مشتریان نشان دهید. همچنین می‏توانید درباره محصولات جدید شرکتتان آن‏ها را باخبر سازید و یا حتی می‏توانید هر اطلاعات اضافی را در این زمینه به آن‏ها بدهید. بر اساس آمارها، احتمال این که یک ویدیو در توییتر ریتوییت شود نسبت به این احتمال برای تصویر، 6 برابر است.

8) آخرین نکته: نظرسنجی‏ های توییتری را فراموش نکنید

برای این که میزان فعالیت را در اکانتتان افزایش دهید، می‏توانید از نظرسنجی استفاده کنید. انجام دادن نظرسنجی ‏ها می‏ تواند به شما کمک کند تا تعداد افرادی را که از اکانتتان بازدید می‏ کنند افزایش دهید. این کار همچنین به شما به عنوان بازاریاب کمک می ‏کند تا اطلاعاتی را درباره بازار و مشتریان بدست آورید و فیدبک‏هایی بدست آورید که می ‏تواند به شما در طراحی‏های بعدی و کارهای بعدی که قرار است در زمینه تبلیغات انجام دهید؛ کمک کند. بنابراین نظرسنجی‏های توییتری را فراموش نکنید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 144
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 170
:: بازدید ماه : 144
:: بازدید سال : 1351
:: بازدید کلی : 5851